Saturday 22 November 2014

Seek Respect , Not Attention. It Last Longer.

_DSC4183 (2)_edited
hejka!
Życzę Wam fantastycznego weekendu i zostawiam Was ze zdjęciami ;) To mój wczorajszy ,  prosty outfit do pracy ;) 

Buzia! :*


EN:
hey!
Wish You all a fantastic weekend and I'm leaving you with the photos :)  This is my yesterday's simple outfit to work ;)

Kiss :*
_DSC4151 (2)_edited
_DSC4217_edited
_DSC4214_edited
_DSC4196_edited
_DSC4149 (2)_edited
_DSC4144 (2)_edited
_DSC4182 (2)_edited
_DSC4198_edited
_DSC4174 (2)_edited
_DSC4166 (3)_edited
_DSC4202 (2)_edited
_DSC4215_edited
_DSC4193_edited
_DSC4175 (2)_edited


wearing:
new look jeans
primark backpack
hm hat

25 comments:

  1. great!!! I love it:) and I agree with the title!
    check new on

    Patchwork à Porter

    ReplyDelete
  2. Pięknie wyglądasz. Bluza idealna :)

    ReplyDelete
  3. to u Ciebie jeszcze tak ciepło :(? u mnie do pracy to się już chodzi w waciakach i kurtkach puchowych ;P

    tregginsy - tregginsy mi się tu bardzo podobają!
    uwielbiam!

    ReplyDelete
  4. Great look! love

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Pięknooości! :) Sama nie wiem co podoba mi się najbardziej... tyyyle tu fajnych rzeczy :D
    Cudnie wyglądasz!!

    ReplyDelete
  6. Aaaaa! W butach się zakochałam ;-)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  7. każda część stylizacji mi się podoba, wyglądasz super :)

    ReplyDelete
  8. niezłe buty ! no i cała reszta :)

    ReplyDelete
  9. Świetnie! Bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  10. genialne spodnie ! pierścionki są rewelacyjne :)

    ReplyDelete
  11. Dodatki do outiftu - kapelusz i biżuteria są super! :)

    ReplyDelete
  12. Buty są świetne - jak już wcześniej pisałam! ;))

    ReplyDelete
  13. Noo bluza to jest obłędna ;) i w ogóle, podoba mi się całość :) pozdrawiam, zapraszam ;)

    ReplyDelete
  14. wyglądasz jak zawsze fantastycznie;)

    ReplyDelete
  15. bluza wymiata-świetna jest :-)
    http://jeanettegloves.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. cudowna bluza i jeszcze lepsza torba! :**

    ReplyDelete
  17. widziałam już te buty, są po prostu genialne! świetnie wyglądasz kochana!:*

    ReplyDelete

Every single comment means so much to me , so thank you all <3